Sponsorowanie telewizyjne – współfinansowanie w sposób bezpośredni lub pośredni produkcji i/lub emisji programów telewizyjnych w celu rozpowszechniania nazwy firmy, znaku towarowego lub produktu sponsora. Rodzaje sponsoringu telewizyjnego: • Sponsorowanie finansowe • Sponsorowanie rzeczowe - fundowanie nagród - udostępnianie towarów lub usług wykorzystywanych przy tworzeniu audycji
Sponsorowanie telewizyjne
Sponsorowanie telewizyjne – współfinansowanie w sposób bezpośredni lub pośredni produkcji i/lub emisji programów telewizyjnych w celu rozpowszechniania nazwy firmy, znaku towarowego lub produktu sponsora. Rodzaje sponsoringu telewizyjnego: • Sponsorowanie finansowe • Sponsorowanie rzeczowe - fundowanie nagród - udostępnianie towarów lub usług wykorzystywanych przy tworzeniu audycji
Materiały
Ocena bohaterów w "Omyłce"
Ocena postaw bohaterów :
1. Antoś – mały chłopiec nie rozumie wydarzeń, ale jest bystrym obserwatorem, wrażliwym, otwartym.
2. Mama Antosia – poważana przez współmieszkańców, mądra ( wszyscy przychodzą do niej po radę ), odważna ( w czasie zamieci poczęstowała szpiega gorącym mlekiem, u niej spotykali się tzw. spiskowcy ), sprawied...
Charakterystyka sarmantyzmu w utworach literackich
Termin sarmatyzm pojawił się w połowie lat 60-tych XVIII wieku (początek czasów stanisławowskich). Twórcy oświecenia nadali mu zabarwienie pejoratywne i określali nim polską kulturę szlachecką ukształtowaną w końcu XVI i na początki XVII wieku, a sarmatami nazywali przedstawicieli tej kultury. W 1765 roku w \"Monitorze\" pojawił się atak na \"ba...
Historia zarządzania
Historia zarządzania.
TAYLOR FRYDERYK (1856-1915) autor „Zasady naukowego zarządzani”. Zarządzenia opierał na zasadach, w których sprawne zarządzanie wymaga:
-rozdziału zadań;
-kontroli tych działań przez zarządzającego;
-zróżnicowanie bodźców finansowych;
-funkcjonalnej struktury organizacyjnej;
Taśma produkcyjna uważana jest ...
Funkcja geografii ekonomicznej
GEO – ziemia
GRAFIA –opisywanie.
GEOGRAFIA opis ziemi.
W starożytności I funkcja geografii – funkcja opisowa (mogła być obarczona wieloma błędami) trwała bardzo długo, bo aż do XV wieku i związana była z wielkimi odkryciami.
XV i XVI wiek wielkie odkrycia geograficzne:
K.Kolumb – miał znaleźć drogę do Indii,
F.Ma...
"O żołnierzu tułaczu" - charakterystyka
“O żołnierzu tułaczu”
Składa się z dwóch części. Jedna odwołuje się do przejścia armii francuskiej przez przełęcz Grimsel. Zaprezentowane treści historyczne, przypomina to podręcznik historii (elementy topografii, wielkość i uzbrojenia armii). Część druga odnosi się do wydarzeń toczących się na terenie Polski. (“Pan Tadeusz&...
Instrumenty polityki handlowej
Narzędzia bezpośrednie: kurs walutowy, oddziaływanie polityki pieniężnej i finansowej. Instrumenty o działaniu selektywnym globalnym na całą gospodarkę. Podział na instrumenty administracyjnego i rynkowego oddziaływania.
Kierunek:cła importowe, eksportowe, transportowe Cele: poprawa bilansu płatniczego, ochrona przemysłu krajowego, forsowanie...
Zwierzęta żyjące w Azji
Świat zwierzęcy
Pod względem zoogeogr. obszar Azji wznacznej części (do Himalajów ibez Płw. Arabskiego) należy do krainy paleark. (Palearktyka), afauna jest zróżnicowana zależnie od stref klim.-roślinnych. Spośród 28 rodzin ssaków (nie licząc nietoperzy) żyjących wtej części Azji tylko 2 są endemiczne: należące do gryzoni ślepce iselewinki; wt...
Definicja pojęć: topos, archetyp, alegoria, mimezis, katharsis, fatum
Topos - stały, powtarzający się obraz lub motyw literacki. Przykładem toposu mitycznego jest Arkadia, Amor przeszywający serce strzałą. W Biblii jest to wypędzenie z Raju, posłan-nictwo i męka Chrystusa. Motyw Sądu Ostatecznego wykorzystuje Zb. Herbert (\"U wrót doli-ny\" - analogia do segregacji w obozie).
Archetyp - pierwowzór postaw i zach...