Strategia penetracji rynku (Ansoff) Strategia penetracji rynku to poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży do-tychczasowych produktów na dotychczasowym rynku. Polega ona na takich działaniach firmy, które zapewniają coraz pełniejsze wykorzystanie warunków i możliwości, jakie ist-nieją w sferze dotychczas obsługiwanej. Oznacza to przeważnie intensyfikację działań marketingowych, do których należą: zwiększenie budżetu reklamowego, zwiększenie promocji, obniżenie cen, tworzeniu nowych sposobów dystrybucji. Przedsiębiorstwo może również dokonać kolejnych segmentacji rynku i zróżnicowania oferty dla poszczególnych jego części. Celem tego typu strategii jest wzrost udziału przedsiębiorstwa na dotychczas obsługiwanym rynku. Cel ten może być osiągnięty przez przyciągnięcie nabywców konku-rentów lub stymulowanie zakupów nabywców, którzy nie kupowali dotąd ani produktów przedsiębiorstwa ani produktów konkurencyjnych. Strategia rozwoju rynku (Ansoff) Rozwój rynku to poszukiwanie nowych rynków zbytu dla dotychczasowych produk-tów. Oferta może być skierowana ku innym segmentom lub przedstawiona na innym terenie, nowym rynku geograficznym. Strategia ta jest bardziej ryzykowna niż penetracja rynku ze względu na to, że wymagania i zwyczaje zakupowe nowego rynku mogą różnić się od wymagań rynku, na którym przedsiębiorstwo dotychczas działało, oraz ze względu na brak doświadczenia w działaniach na nowym rynku.
Strategia penetracji i rozwoju rynku
Strategia penetracji rynku (Ansoff) Strategia penetracji rynku to poszukiwanie możliwości zwiększenia sprzedaży do-tychczasowych produktów na dotychczasowym rynku. Polega ona na takich działaniach firmy, które zapewniają coraz pełniejsze wykorzystanie warunków i możliwości, jakie ist-nieją w sferze dotychczas obsługiwanej. Oznacza to przeważnie intensyfikację działań marketingowych, do których należą: zwiększenie budżetu reklamowego, zwiększenie promocji, obniżenie cen, tworzeniu nowych sposobów dystrybucji. Przedsiębiorstwo może również dokonać kolejnych segmentacji rynku i zróżnicowania oferty dla poszczególnych jego części. Celem tego typu strategii jest wzrost udziału przedsiębiorstwa na dotychczas obsługiwanym rynku. Cel ten może być osiągnięty przez przyciągnięcie nabywców konku-rentów lub stymulowanie zakupów nabywców, którzy nie kupowali dotąd ani produktów przedsiębiorstwa ani produktów konkurencyjnych. Strategia rozwoju rynku (Ansoff) Rozwój rynku to poszukiwanie nowych rynków zbytu dla dotychczasowych produk-tów. Oferta może być skierowana ku innym segmentom lub przedstawiona na innym terenie, nowym rynku geograficznym. Strategia ta jest bardziej ryzykowna niż penetracja rynku ze względu na to, że wymagania i zwyczaje zakupowe nowego rynku mogą różnić się od wymagań rynku, na którym przedsiębiorstwo dotychczas działało, oraz ze względu na brak doświadczenia w działaniach na nowym rynku.
Materiały
Majątek trwały- wyjaśnienie
ŚRODKI TRWAŁE (MAJATEK TRWAŁY).
W ruchu okrężnym środki produkcji zachowują się niejednakowo — część z nich całkowicie się zużywa i przenosi swoją wartość na wyrób gotowy, część zaś zużywa się stopniowo, utrzymując w wielu cyklach produkcyjnych swoją postać rzeczową. Jest to podstawa do wyróżniania środków trwałych i obrotowych. Na s...
Związek renesansu z antykiem
Renesans był epoką, której przedstawiciele nie negowali osiągnięć epok wcześniejszych, a wręcz przeciwnie starali się
gromadzić wartości, które pozostawili ich poprzednicy. Stąd zwrot w kierunku antyku i ponowne docenienie zawartych
tam treści dokonane nie zaniedbując dorobku średniowiecza. Antyk był już dość dobrze znany w śr...
Funkcja bajek w polskim oświeceniu
Typy bajek w literaturze polskiego oświecenia Jaką funkcję spełniał ten gatunek?
Istnieją dwa podstawowe typy bajek: epigramatyczna charakteryzująca się drastycznie skróconą formą, oszczędnością słowa i dobitnością przekazanych prawd, do minimum ograniczone są opisy i prezentacje postaci (zwierzęta), absolutna koncentracja na...
Promotion mix
PROMOTION MIX
To złożona kompozycja środków o zróżnicowanych funkcjach i rożnej strukturze wewnętrznej wykorzystywana w polityce komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem, w której dominujące znaczenie posiadają cztery grupy instrumentów:
• reklama,
To instrument promocji będący bezosobową, płatną i adresowaną do masowego odbiorcy...
Literatura w Baroku i jego przedstawiciele
Literatura barokowa
Na kształt literatury barokowej miał przeogromny wpływ dynamiczny rozwój sztuki architektonicznej, malarskiej, rzeźbiarskiej i urbanistyki . Styl barokowy rozprzestrzeniał się po dworach królewskich, świątyniach, pałacach magnatów i siedzibach szlacheckich. Najogólniej dokonując charakterystyki można powiedzieć, iż polegał ó...
Śmierć człowieka w "Innym świecie"
Grudziński:
„Inny świat\" jest hołdem złożonym człowiekowi oraz dokumentem degradacji i utraty człowieczeństwa. Szereg aktów utraty człowieczeństwa wiedzie do refleksji: jak łatwo jest o podłość, o zbrodnię, byleby uratować swoje życie. Czy nie są zaprzeczeniem człowieczeństwa gwałty i „Materialne\" traktowanie kobiet, bezkarne krad...
Streszczenie "Gróbu Agamemnona" Julisza Słowackiego
Utwór wyraźnie dzieli się na dwie części. Pierwsza z nich zawiera bezpośrednie nawiązanie do pobytu poety w grobowcu i do refleksji, jakie atmosfera tego miejsca w nim wzbudziła:
\"Niech fantastycznie lutnia nastrojona
Wtóruje myśli posępnej i ciemnej,
Bom oto wstąpił w grób Agamemnona
I siedzę cichy w kopule podziemnej...\"
Pobyt w grobie ...
Model miłości barokowej w utworach literackich
Temat: Model miłości barokowej zawarty w różnych utworach poetyckich.
Po średniowieczu i renesansie - epokach, które \"ujarzmiły\" miłość - w baroku
dokonała się jej metamorfoza. Owe zmiany nastąpiły głównie w swobodzie
traktowania tematyki miłosnej - otworzyły się drzwi prowadzące do gwałtowności,
pożądania, rozkoszy.
Miłość baroko...