Specjalista ds. analizy badań marketingowych Przełożony: Dyrektor ds. produkcji Podwładni: asystent Zastępstwo: asystent Cel stanowiska: Przeprowadzone badania marketingowe wymagają szczegółowej analizy i interpretacji. tym zadaniem będzie się zajmowała osoba na tym stanowisku. Zadania codzienne i powtarzalne: Analiza badań rynku reklamowego przy pomocy danych dostarczonych od działu rozwoju i innych danych dostarczonych przez firmy niezależne, GUS i ośrodki badań opinii społecznej Analiza skuteczności reklam poprzez badania własne i z danych CEBOS, OBOP i inne firmy zajmujące się badaniami opinii społecznej; Analiza konkurencji przy użyciu powyższych środków Raport z analizy rynku, produktu i konkurencji Interpretacja danych analitycznych w formie konspektu. Zadania sporadyczne: Uprawnienia: Podpisywanie faktur i zamówień do kwoty 2.000 PLN Dokumenty wpływające: materiały z przeprowadzonych badań marketingowych; dane o badanej firmie (czyli: pełne dane o sprzedaży, udział w rynku i inne dane statystyczne); dane o badanym produkcie( dane o sprzedaży, udział w rynku także innych konkrecyjnych produktów i substytutów i inne dane statystyczne); roczniki statystyczne ogólnodostępne raporty z badań opinii publicznej. Dokumenty wychodzące: Raport z analizy rynku i produktu i konkurencji Współpraca z innymi stanowiskami: Materiały od kierownika produktu badań marketingowych Inne materiały pomocnicze od wszystkich kierowników produktu Kryteria oceny: jakość przeprowadzonych analiz, terminowość wykonanych analiz i raportów. Wymogi co do obsady: doświadczenie na podobnym stanowisku, wykształcenie w tym kierunku, dokładność i sumienność.
Opis specjalisty ds. analizy badań marketingowych
Specjalista ds. analizy badań marketingowych Przełożony: Dyrektor ds. produkcji Podwładni: asystent Zastępstwo: asystent Cel stanowiska: Przeprowadzone badania marketingowe wymagają szczegółowej analizy i interpretacji. tym zadaniem będzie się zajmowała osoba na tym stanowisku. Zadania codzienne i powtarzalne: Analiza badań rynku reklamowego przy pomocy danych dostarczonych od działu rozwoju i innych danych dostarczonych przez firmy niezależne, GUS i ośrodki badań opinii społecznej Analiza skuteczności reklam poprzez badania własne i z danych CEBOS, OBOP i inne firmy zajmujące się badaniami opinii społecznej; Analiza konkurencji przy użyciu powyższych środków Raport z analizy rynku, produktu i konkurencji Interpretacja danych analitycznych w formie konspektu. Zadania sporadyczne: Uprawnienia: Podpisywanie faktur i zamówień do kwoty 2.000 PLN Dokumenty wpływające: materiały z przeprowadzonych badań marketingowych; dane o badanej firmie (czyli: pełne dane o sprzedaży, udział w rynku i inne dane statystyczne); dane o badanym produkcie( dane o sprzedaży, udział w rynku także innych konkrecyjnych produktów i substytutów i inne dane statystyczne); roczniki statystyczne ogólnodostępne raporty z badań opinii publicznej. Dokumenty wychodzące: Raport z analizy rynku i produktu i konkurencji Współpraca z innymi stanowiskami: Materiały od kierownika produktu badań marketingowych Inne materiały pomocnicze od wszystkich kierowników produktu Kryteria oceny: jakość przeprowadzonych analiz, terminowość wykonanych analiz i raportów. Wymogi co do obsady: doświadczenie na podobnym stanowisku, wykształcenie w tym kierunku, dokładność i sumienność.
Materiały
Wzrost ludności na Ziemi
Rozwój ludności w Świecie.
Dynamika wzrostu ludności na Ziemi.
W okresie zlodowacenia (plejstocenu), na podstawie domyślnie interpretowanych śladów możemy powiedzieć, że w tamtych hipotetycznie liczba mieszkańców naszego globu mogła wynosić w granicach 10 –20 milionów.
Rozwój ludności od I do XX wieku.
W I w. -w rok po narodzeniu Chrys...
Kultura starożytnego Rzymu - charakterystyka
Rzymianie podziwiali i naśladowali kulturę Greków rozpowszechnili ją wcałym swoim imperium .Rzymianie jako twórcy ustępowali Grekom,stworzyli jednak swój własny ,bardzo realistyczny styl w rzeźbie (portetymaski przedsytawiające ich przodków).
Większość pozostałych rzeźb ,utrzymana była w stylu hellenistycznym.
Charakterystyczne dla rzymskiego...
Satyry Ignacego Krasickiego
„Satyra prawdę mówi”
Drugim ulubionym gatunkiem dydaktycznym I. Krasickiego była satyra. Jako nowy gatunek satyra ukształtowała się w starożytnym Rzymie (Horacy, Juvenalis), odżyła we Francji i w Anglii, a także w Polsce w czasach rozkwitu klasycyzmu. Na rodzimym gruncie głównym jej twórcą był Ignacy Krasicki. Utwory takie wych...
Co to jest teatr Stanisławowski
Teatr Stanisławowski - pod dyrekcją Wojciecha Bogusławskiego. Został podzielony na ze-społy opery, baletu i dramatu. Pierwsze przedstawienie - \"Natręci\". TPN - założone dla rozwoju nauki i literatury w 1800r. przez St. Staszica. W 1740r. Stanisław Konarski założył Collegium Nobilium. Bracia Załuscy przekazali prywatny księgozbiór - powstała pi...
Literatura współczesna wobec otaczającej rzeczywistości, o zmaganiu się człowieka z losem, ze złem, ocalająca człowieczeństwo
Nikt nie rodzi się bohaterem, ale ważne jest to, jak człowiek zachowa się wobec otaczającej rzeczywistości, w momencie próby. Nie można zapomnieć o wpływie na indywidualny los ludzki rzeczywistości, szczególnie wtedy, kiedy przybiera ona konkretne historyczne kontury. Jest to problem, na który literatura od zawsze żywo reagowała, niejednokrotnie...
Rodzaje planów
Plany strategiczne.
Prowadzą do osiągnięcia ogólnych celów organizacji - do spełnienia misji, stanowiącej szczególny powód istnienia organizacji.
Plany operacyjne.
Określają sposoby wcielenia w życie planów strategicznych. Plany operacyjne dzielą się na:
Plany jednorazowe - określające szczególne działania, które prawdopodobnie nie będą po...
Porównanie stylu pisania utworów Szarzyńskiego a Morsztyna
Porównanie stylu utworów J.A.Morsztyna i M.Sępa- Szrzyńskiego.
Jan Andrzej Morsztyn-pisał lekkie, błyskotliwe wiersze o tematyce głównie towarzyskiej i miłosnej, które są rezultatem zdyscyplinowanej sztuki poetyckiej. Kunsztowna poezja Morsztyna inspirowana była nurtem marinizmu- poezja powinna przede wszystkim zadziwiać czytelnika, zaskakiw...
Proces społeczny - pojęcie, klasyfikacja
PROCES SPOŁECZNY - względnie jednorodna seria zjawisk społecznych powiązanych zależnościami przyczynowymi lub strukturalno-funkcjonalnymi, które przebiegają wzdłuż jakiejś osi.
Klasyfikacja procesów społecznych:
1. procesy intrapersonalne - zachodzące w osobowości człowieka;
2. procesy interpersonalne:
a. między dwiema jednostkami - pows...