1.Generalna Strategia Konkurencyjności oferty: Konkurencyjność poprzez: -poprawie jakości -innowacje -marketing ( promocje i reklamę) Podstawa działań jest analiza i ocena percepcji cech produktu przez nabywców, oczekiwań klientów dotyczących usprawnień i sposobu przyjmowania tych usprawnień przez nabywców. 2. Strategia przywódcy polega na lansowaniu nowych produktów inwestowaniu w badania marketingowe i rozwój nowych produktów. Strategia następcy wykorzystywanie sprzyjających okoliczności. Oparta na inwestowaniu w funkcje techniczne produktu. Następca może być następcą -asekuratorem 3.Strategia uzupełniania linii – jest odpowiedzią na spadek sprzedaży niektórych dotychczasowych produktów. 4.Strategia oczyszczania linii- z produktów nie przynoszących zysków lub, na które nie ma zapotrzebowania. Trudności podjęcia decyzji o oczyszczeniu linii; -koszty wycofania produktu mogą być wysokie uczynienie zawodu stałym klientom -utrudnienie generowania zysków ze sprzedaży innych produktów 5.Strategia pełnego lub ograniczonego asortymentu. Pełny asortyment-oferowanie wszystkich, calej gamy produktów zapewniających, zaspokajających określony rodzaj zapotrzebowania Ograniczony asortyment- oferowanie wybranych produktów zaspokajających określony rodzaj zapotrzebowania. 6.Strategia naciągania linii -poszerzanie linii by była pelną ( o nowe marki) Naciąganie szerokości i głębokości linii musi być poparte szczegółową analiza sytuacji. 7.Strategia rozwoju nowego produktu. Podejmowana, gdy jest stwierdzona nisza rynkowa ( obszar niezaspokojonego zapotrzebowania),gdy szacunek przewidywanej opłacalności jest obiecujący, pozytywny, Gdy są możliwości tech.-ekonom. Firmy, odpowiednie kwalifikacje personelu. - produkt absolutnie nowy - produkt pozornie nowy - produkt pochodny nowym produktom
Strategia produktu
1.Generalna Strategia Konkurencyjności oferty: Konkurencyjność poprzez: -poprawie jakości -innowacje -marketing ( promocje i reklamę) Podstawa działań jest analiza i ocena percepcji cech produktu przez nabywców, oczekiwań klientów dotyczących usprawnień i sposobu przyjmowania tych usprawnień przez nabywców. 2. Strategia przywódcy polega na lansowaniu nowych produktów inwestowaniu w badania marketingowe i rozwój nowych produktów. Strategia następcy wykorzystywanie sprzyjających okoliczności. Oparta na inwestowaniu w funkcje techniczne produktu. Następca może być następcą -asekuratorem 3.Strategia uzupełniania linii – jest odpowiedzią na spadek sprzedaży niektórych dotychczasowych produktów. 4.Strategia oczyszczania linii- z produktów nie przynoszących zysków lub, na które nie ma zapotrzebowania. Trudności podjęcia decyzji o oczyszczeniu linii; -koszty wycofania produktu mogą być wysokie uczynienie zawodu stałym klientom -utrudnienie generowania zysków ze sprzedaży innych produktów 5.Strategia pełnego lub ograniczonego asortymentu. Pełny asortyment-oferowanie wszystkich, calej gamy produktów zapewniających, zaspokajających określony rodzaj zapotrzebowania Ograniczony asortyment- oferowanie wybranych produktów zaspokajających określony rodzaj zapotrzebowania. 6.Strategia naciągania linii -poszerzanie linii by była pelną ( o nowe marki) Naciąganie szerokości i głębokości linii musi być poparte szczegółową analiza sytuacji. 7.Strategia rozwoju nowego produktu. Podejmowana, gdy jest stwierdzona nisza rynkowa ( obszar niezaspokojonego zapotrzebowania),gdy szacunek przewidywanej opłacalności jest obiecujący, pozytywny, Gdy są możliwości tech.-ekonom. Firmy, odpowiednie kwalifikacje personelu. - produkt absolutnie nowy - produkt pozornie nowy - produkt pochodny nowym produktom
Materiały
Spór klasyków z romantykami
Spór pokoleniowy
Spór klasyków z romantykami był sporem pokoleniowym. Pokolenie starsze opowiadało się za klasycyzmem. Młodsze, w kwestiach światopoglądowych poza cechami racjonalnymi i empirycznymi popierało także uczucia i emocje. Wiązało się to z dążeniami wolnościowymi i demokratycznymi. Był to spór nie tylko o sprawy estetyczne ale i świ...
Motyw tchórzostwa i rola artysty w "Mistrzu i Małgorzacie"
- Motyw tchórzostwa i konformizmu; rola artysty - praktycznie wszyscy mieszkańcy Moskwy byli tchórzami, podporządkowali się wymogom systemu i nie chcieli robić nic co mogłoby ściągnąć na nich kłopoty. Co więcej, robili wszystko, by przypodobać się i ukazać jako dobry, żyjący zgodnie z założeniami systemu obywatel (stąd tak wiele donosów). Tchórz...
Refleksje wywodzące się z opowiadania Iwaszkiewicza "Ikar"
Wydaje się, że każdy żyje w swoim własnym “świecie”. Nie zauważamy innych ludzi - ich tragedii, cierpień, ale także radości. Taki obraz świata przedstawiony jest w utworze Jarosława Iwaszkiewicza “Ikar”.
W tym opowiadaniu przedstawiona jest jedna krótka chwila z życia Warszawy w czasie okupacji hitlerowskiej. Chwila dla ...
Portret wsi w sonetach "Z Chałupy" Jana Kasprowicza
Jan Kasprowicz pochodził z rodziny chłopskiej. Urodził się w 1860 roku we wsi Szymborze, zmarł w 1926 roku w Poroninie. Uczył się w gimnazjum w Inowrocławiu. Konflikty z pruskimi nauczycielami spowodowały, że uczył się później w Opolu, Poznaniu i Raciborzu. Dopiero w 1884 roku otrzymał maturę. Studiował w Lipsku, przeniósł się do Wrocławia. Zwią...
Co to jest kultura?
Definicje kultury w naszej literaturze
Kultura jest to ogół wytwórczej działalności ludzkiej – materialnej i niematerialnej, wartości, sposoby postępowania, zobiektywizowane i przyjęte na stałe w społecznościach; przenikanie kultury do innych zbiorowości i pokoleń.
Kultura – pewna całość, która obejmuje zachowania wyuczone w trakci...
Wiersze Juliana Przybosia
Julian Przyboś
„Gmachy\"
konstruktywizm - wyraz zachwytu nad konstrukcjami architek.
„Poeta - wykrzyknik ulicy\" - metafora odległych skojarzeń
metafora musi być oryginalna i nowoczesna,
nie zbanalizowane, utarte myśli
zestawić dotąd nie zestawione pojęcia, odległe od siebie
kiedyś opiewał, teraz wykrzykuje, słyszany w wielkom...
Przedstawiciele romantyzmu o roli poezji i poecie
Poeta:
Nie jest rzemieślnikiem, ale artystą, który tworzy pod wpływem chwili, natchnienia i emocji. Jest to człowiek wyjątkowy i nie każdy może nim być. Jego warsztatem literackim są jego własne uczucia, nie ma ukształtowanych i wypracowanych środków. Chodzi mi o to, aby język giętki Powiedział wszystko, co pomyśli głowa, A czasem był jak pio...
Wszystko o antyku
Antyk XIX wiek pne do V wieku naszej ery.
Babilon: 2000 pne, \"Gilgameusz i Eunmalisz\"
Grecja:
epika- Homer, rapsodowie, oidowie- śpiewacy
liryka- Symonides, Tyrtejos, Safona, Tespis
dramat- Ajschylos, Sofokles, Eurypides, Arystoteles
filozofia- Sokrates, Arystoteles, Zenon z Kition (stoicyzm)
Rzym:
liter...