Opis stanowiska: kierownik produktu reklamy zewnętrznej



Kierownik produktu reklamy zewnętrznej Przełożony: Dyrektor ds.. Rozwoju Podwładni:  Kierownicy projektu reklamy zewnętrznej Zastępstwo: Kierownik projektu reklamy zewnętrznej Cel stanowiska: Zapewnienie najwyższej jakości reklamie zewnętrznej i realizacji zgodnie z przyjętymi metodami. Zapewnienie realizacji projektów zgodnie z budżetem i harmonogramem. Zadania codzienne i powtarzalne:  Rozliczanie zgodności realizacji projektów z harmonogramem (codzienna odprawa kierowników poszczególnych projektów)  Rozliczanie swojego działu z realizacji powierzonych zadań przed dyrektorem ds. rozwoju i współpraca z kierownikami produktu (odprawa u dyrektora ds. rozwoju).  Opracowanie założeń wstępnych nowego projektu reklamy zewnętrznej  Dobór zespołów projektowych oraz wyznaczanie ich kierowników.  Wybór najlepszego wariantu projektu do realizacji  Rozliczenie budżetu dla poszczególnych zespołów projektowych.  Rozliczenie harmonogramu poszczególnych zespołów projektowych.  Dokonywanie zamówień na materiały niezbędne do realizacji projektów.  Kontrola zgodności realizacji projektów z przyjętymi założeniami jakościowymi i merytorycznymi. Zadania sporadyczne:  Modernizacji technik wykonywania reklamy zewnętrznej.  Opracowywanie technik oddziaływania na odbiorcę reklamy zewnętrznej. Uprawnienia:  Dokonywanie zakupów związanych z realizacją projektów do 10 000zł miesięcznie bez konieczności odwoływania się do zwierzchnika. Dokumenty wpływające:  Propozycje realizacji projektów (zawierające wstępny harmonogram i kosztorys) od poszczególnych zespołów projektowych.  Raporty Kierowników Projektów dot. realizacji projektów reklamy zewnętrznej.  Sprawozdanie ze spotkań z klientem Dokumenty wychodzące:  Założenia wstępne projektów realizowanych przez poszczególne zespoły projektowe.  Zamówienia na materiały niezbędne do realizacji projektów (materiały biurowe, nowy sprzęt).  Zatwierdzony budżet projektu.  Harmonogramy realizacji projektów.  Zatwierdzona lista płac. Współpraca z innymi stanowiskami:  Kierownicy produktu – w zakresie integracji realizacji kompleksowych kampanii reklamowych.  Kierownik. Produkcji – współpraca w zakresie ustalania technicznych możliwości wykonywania produktów.  Kierownicy projektów reklamy zewnętrznej – współpraca w zakresie realizacji projektów.  Dyrektor ds. Rozwoju – w zakresie doskonalenia technik realizacji reklamy zewnętrznej oraz współpracy przy tworzeniu dużych kampanii reklamowych.  Księgowa płac– zatwierdzanie list płac (przez Kierownika produktu reklamy zewnętrznej).  Specjalista ds. personalnych – współpraca w zakresie doboru kadry. Kryteria oceny:  Sprawność realizacji projektów (zgodne z budżetem i harmonogramem), jakość oferowanych wyrażona wysoką pozycją na rynku reklamy zewnętrznej. Wymogi co do obsady:  Wykształcenie wyższe z dziedziny socjologii lub psychologii  Znajomość zagadnień związanych z reklamą, zewnętrzną  Doświadczenie w kierowaniu projektami  Chęć ciągłego zdobywania wiedzy.

Opis stanowiska: kierownik produktu reklamy zewnętrznej

Materiały

Człowiek nie może żyć bez miłości „Człowiek nie może żyć bez miłości” – rozwiń myśl Jana Pawła II na podstawie literatury i własnych przemyśleń. Cóż to jest miłość? Definicji może być wiele i każdy to uczucie rozumie inaczej. Jest to coś więcej niż szacunek, podziw czy namiętność, coś, co pozwala dzielić uczucia drugiej osoby – jej radość, smutek, rozk...

Ojciec po stracie dziecka w Trenach Jana Kochanowskiego Uczucia zbolałego ojca po stracie dziecka Chociaż Urszulka była zaledwie dwuipółletnim dzieckiem, zdołała zaskarbić sobie wielką miłość Kochanowskiego. Pisarz dopatrywał się w jej dziecięcych wypowiedziach znamion niezwykłych zdolności literackich, widział w niej przyszłą poetkę („Safo słowiańską”) i spadkobierczynię własnego t...

Co to jest marketing globalny? Co to jest marketing globalny? Marketing globalny jest to działalność marketingowa przedsiębiorstwa będąca rezultatem przyjęcia orientacji globalnej. Oznacza to w praktyce dążenie firmy do zaspokajania potrzeb nabywców w różnych krajach za pomocą tych samych instrumentów marketingu, tego samego zestawu oferowanych wartości. Jest to możliwe dzi...

Menadżer - definicja, etyka ETYKA MENEDŻERA I KIEROWANIA LUDŹM. Słowem menedżer (ang. manager) określa się wszystkich, którzy kierują powierzonym sobie odcinkiem pra¬cy przy pomocy jakiejś grupy ludzi i podejmują decyzje o istotnym znaczeniu: dy¬rektorów, kierowników, koordynatorów, brygadzistów itp. (kadra kierownicza). Ze słowem tym kojarzy się więc decydowani...

Obligacja - wyjaśnienie, klasyfikacja Obligacja jest papierem emitowanym w serii (czyli w równych jednostkach), w którym emitent stwierdza, że jest dłużnikiem właściciela obligacji (obligatariusza) i zobowiązuje się wobec niego do spełnienia określonego świadczenia (wykupu obligacji powiększonej o odsetki). Świadczenie to może mieć charakter pieniężny jak i niepieniężny (zamiana n...

Inne transakcje w obrocie zagranicą NIETYPOWE TRANSAKCJE W OBROCIE Z ZAGRANICĄ W międzynarodowym obrocie stosuje się bardzo wiele nietypowych transakcji, gdyż mamy do czynienia z różnymi kombinacjami poszczególnych form I) Transakcje barterowe – klasycznie termin oznaczał umowę handlową w której następuje wymiana jednego towaru na drugi lub kilku towarów na kilka innych. K...

Powieść o charakterze paraboli powieść o charakterze PARABOLI •parabola = przypowieść - krótkie alegoryczne opowiadanie o treści moralno - dydaktycznej utwór literacki, najczęściej prozatorski, w którym fabuła i reakcje bohaterów maja poza jednostkowym i konkretnym, także wymiar uogólniający i odsyłający do uniwersalnych i powtarzalnych sytuacji ludzkiej egzystencji; ...

"Do matki polki" - tragizm losów młodzieży Poeta zwraca się do polskich matek i uświadamia im, że jeśli ich synowie od najwcześniejszych lat życia interesują się historią własnego narodu, przejawiają godność narodową, myślą szlachetnymi kategoriami, to jest to zapowiedź ich przyszłej tragedii. Podejmą bowiem nierówną walkę z zaborcą i zginą w niej przedwcześnie, niedoczekawszy wolności. ...