Opis stanowiska: kierownik produktu reklamy zewnętrznej



Kierownik produktu reklamy zewnętrznej Przełożony: Dyrektor ds.. Rozwoju Podwładni:  Kierownicy projektu reklamy zewnętrznej Zastępstwo: Kierownik projektu reklamy zewnętrznej Cel stanowiska: Zapewnienie najwyższej jakości reklamie zewnętrznej i realizacji zgodnie z przyjętymi metodami. Zapewnienie realizacji projektów zgodnie z budżetem i harmonogramem. Zadania codzienne i powtarzalne:  Rozliczanie zgodności realizacji projektów z harmonogramem (codzienna odprawa kierowników poszczególnych projektów)  Rozliczanie swojego działu z realizacji powierzonych zadań przed dyrektorem ds. rozwoju i współpraca z kierownikami produktu (odprawa u dyrektora ds. rozwoju).  Opracowanie założeń wstępnych nowego projektu reklamy zewnętrznej  Dobór zespołów projektowych oraz wyznaczanie ich kierowników.  Wybór najlepszego wariantu projektu do realizacji  Rozliczenie budżetu dla poszczególnych zespołów projektowych.  Rozliczenie harmonogramu poszczególnych zespołów projektowych.  Dokonywanie zamówień na materiały niezbędne do realizacji projektów.  Kontrola zgodności realizacji projektów z przyjętymi założeniami jakościowymi i merytorycznymi. Zadania sporadyczne:  Modernizacji technik wykonywania reklamy zewnętrznej.  Opracowywanie technik oddziaływania na odbiorcę reklamy zewnętrznej. Uprawnienia:  Dokonywanie zakupów związanych z realizacją projektów do 10 000zł miesięcznie bez konieczności odwoływania się do zwierzchnika. Dokumenty wpływające:  Propozycje realizacji projektów (zawierające wstępny harmonogram i kosztorys) od poszczególnych zespołów projektowych.  Raporty Kierowników Projektów dot. realizacji projektów reklamy zewnętrznej.  Sprawozdanie ze spotkań z klientem Dokumenty wychodzące:  Założenia wstępne projektów realizowanych przez poszczególne zespoły projektowe.  Zamówienia na materiały niezbędne do realizacji projektów (materiały biurowe, nowy sprzęt).  Zatwierdzony budżet projektu.  Harmonogramy realizacji projektów.  Zatwierdzona lista płac. Współpraca z innymi stanowiskami:  Kierownicy produktu – w zakresie integracji realizacji kompleksowych kampanii reklamowych.  Kierownik. Produkcji – współpraca w zakresie ustalania technicznych możliwości wykonywania produktów.  Kierownicy projektów reklamy zewnętrznej – współpraca w zakresie realizacji projektów.  Dyrektor ds. Rozwoju – w zakresie doskonalenia technik realizacji reklamy zewnętrznej oraz współpracy przy tworzeniu dużych kampanii reklamowych.  Księgowa płac– zatwierdzanie list płac (przez Kierownika produktu reklamy zewnętrznej).  Specjalista ds. personalnych – współpraca w zakresie doboru kadry. Kryteria oceny:  Sprawność realizacji projektów (zgodne z budżetem i harmonogramem), jakość oferowanych wyrażona wysoką pozycją na rynku reklamy zewnętrznej. Wymogi co do obsady:  Wykształcenie wyższe z dziedziny socjologii lub psychologii  Znajomość zagadnień związanych z reklamą, zewnętrzną  Doświadczenie w kierowaniu projektami  Chęć ciągłego zdobywania wiedzy.

Opis stanowiska: kierownik produktu reklamy zewnętrznej

Materiały

Polecenie wypłaty - zagraniczne Polecenie wypłaty oznacza otrzymanie od banku zagranicznego lub skierowanie do banku zagranicznego - w drodze telekomunikacyjnej lub pocztowej - zlecenie wypłaty (gotówką lub czekiem) na rzecz lub przelewu na rachunek wskazanej osoby fizycznej. Przy transakcjach natychmiastowych obowiązuje standard „dwóch dni roboczych” na zapłacen...

Tematyka Orzeszkowej A,B,C\". Bohaterką opowiadania jest Joanna Lipska, córka nauczyciela mieszkająca w Niemczech. Jej ojciec brał prawdopodobnie udział w powstaniu styczniowym. Sterany kłopotami umarł zostawiając dzieci same. Joanna mieszkała z bratem, którego niewielka pensja musiała wystarczyć dla obojga. Zajmowała się domem, by żyć godnie i czysto. Chcąc być bar...

Kreacjonizm "Sklepów cynamonowych" TEMAT: Kreacjonizm „Sklepów cynamonowych”. Bohater utworu uciekając od koszmarnej rzeczywistości zwraca się ku wyobraźni. Żyje w świecie wymyślonym, wykreowanym. Realne opisy świata są tylko punktem wyjścia do formułowania znaczeń symbolicznych, wynikają one głównie ze specyficznego potraktowania szczegółów, ich przemieszczania i ...

Oryginalność poezji Gałczyńskiego ORYGINALNOŚĆ POEZJI GAŁCZYŃSKIEGO K.I.G. to subtelny liryk, świetny satyryk i parodysta, mistrz poetyckiej miniatury, ostrej grotesti i drwiąco- lirycznego żartu, człowiek orginalny i zaskakujący w swych twórczych pomysłach. Jako jeden z najznakomitszych twórców polskich doby współczesnej zdobył sobie wielką popularność wśród szerokich rzesz ...

II wojna światowa w opraciu o utwory Nałkowskiej i Borowskiego Druga wojna światowa jest bez wątpienia najgorszym wydarzeniem, w którym przyszło brać udział mieszkańcom Europy w kończącym się już dwudziestym wieku. Krwawym walkom na froncie towarzyszyło także istnienie obozów koncentracyjnych, w których ginęły miliony niewinnych ofiar. W naszej świadomości ukształtował się obraz bezwzględnej winy uczestni...

Psychoanaliza Zygmunta Freuda Sigmund Freud (1856-1939) - austriacki neurolog, psychiatra, twórca psychoanalizy. Początkowo zajmował się neuropatologią, później leczeniem nerwic, zwłaszcza histerii. W latach 1885-86 pracował w paryskiej klinice psychiatrycznej Salpetriere pod kierunkiem J.M. Charcot\'a. Po powrocie do Wiednia prowadził prywatną praktykę lekarską. Wspólnie z ...

Budowa geologiczna Ameryki Północnej Budowa geologiczna Najstarszą częścią Ameryki Północnej jest prekambryjska platforma północnoamer., zajmująca centr. i pn. część kontynentu; od wsch. graniczy ona z Appalachami i pasmem fałdowym wsch. Grenlandii, od zach. — z G. Skalistymi, na pd. sięga po rz. Arkansas i Ohio. Fundament platformy, zbud. z prekambryjskich skał metamorficz...

Twórcy bajek Twórcy bajek: ~ Ezop (Grecja - VI w . p. n. e.) uważany za twórcę bajek ~ Simonides z Keos (Grecja - VI\\V w. p. n. e.) autor pieśni chóralnych, piewca władców i uroczystości dworskich, był także twórcą licznych epigramatów ~ Jean de La Fontaine (Francja - oświecenie) uważany za bajkopisarza wszech czasów ~ Lessing (Niemcy - oświecen...