Opis stanowiska: dyrektor ds. Rozwoju



Dyrektor ds. Rozwoju Przełożony: Dyrektor generalny Podwładni:  Kierownik produktu TV  Kierownik produktu radiowego  Kierownik produktu reklamy w czasopismach  Kierownik produktu reklamy zewnętrznej Zastępstwo: Wybrany Kierownik produktu Cel stanowiska: Zapewnienie najwyższej jakości wykonywanych produktów, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii oraz technik wpływania na odbiorcę. Zapewnienie jedności kampanii reklamowych realizowanych przez poszczególne działy. Zapewnienie realizacji projektów zgodnie z budżetem i harmonogramem. Zadania codzienne i powtarzalne:  Koordynacja prac podległych działów rozwoju produkcji poprzez ścisły podział prac (co do zakresu i czasu), nadzorowanie i rozliczanie (codzienna odprawa z kierowników produktu).  Współpraca z dyrektorami w zakresie przyjmowania i realizacji zleceń.  Rozliczanie zgodności realizacji projektów z harmonogramem.  Przegląd prasy  Przegląd korespondencji  Odpowiadanie na korespondencję  Przydział zadań dla poszczególnych działów rozwoju produktu.  Zatwierdzanie budżetu dla poszczególnych działów.  Zatwierdzanie harmonogramu poszczególnych działów.  Rozliczanie budżetu podległych działów.  Rozliczanie zgodności realizacji projektów z przyjętymi założeniami jakościowymi i merytorycznymi.  Udzielanie urlopów.  Udzielanie kar i wyróżnień.  Zatwierdzanie umów z osobami fizycznymi i podmiotami gospodarczymi do wysokości określonej dla tego stanowiska (patrz kolejny punkt).  Wydawanie upoważnień do podpisywania dokumentów obrotu materiałowego.  Szkolenia obligatoryjne pracowników. Zadania sporadyczne:  Podejmowanie decyzji o modernizacji technik wykonywania projektu.  Zlecanie wykonania badań rynku.  Zatrudnianie i zwalnianie pracowników.  Ustalanie płac, nagród i premii.  Zatwierdzanie wydatków pionu.  Zlecanie wyjazdów służbowych. Uprawnienia:  Zatwierdzanie budżetu kampanii reklamowych do wysokości oraz zawieranie umów z podmiotami gospodarczymi i osobami fizycznymi do wysokości nie przekraczającej 100 000 zł jednorazowo. Dokumenty wpływające:  Propozycje budżetów dla poszczególnych działów  Wstępne harmonogramy.  Raporty Kierowników produktów dot. realizacji powierzonych zadań.  Sprawozdanie ze spotkań z klientem  Zarządzenia Dyr. generalnego.  Regulamin agencji. Dokumenty wychodzące:  Założenia wstępne projektów realizowanych przez poszczególne działy  Zatwierdzony budżet projektu.  Zatwierdzony harmonogram.  Zlecenia produkcji do Dyr. ds. produkcji.  Projekty planów rozwojowych Współpraca z innymi stanowiskami:  Kierownicy produktu – w zakresie przydziału, nadzorowania i kontroli realizacji kompleksowych kampanii reklamowych.  Dyrektor ds. produkcji – współpraca w zakresie ustalania technicznych możliwości wykonywania produktów, uzgadniania zakupu licencji i nowych technologii, wprowadzania systemów poprawy jakości produktów, uruchamiania nowych produktów.  Kierownicy Regionalni –obsługa zleceń.  Kierownik ds. Marketingu – współpraca dotycząca promowania nowych form reklam.  Dyrektor ds. Ekonomicznych – zatwierdzanie kosztorysów.  Dyrektor Handlowy – uruchamianie nowych produktów.  Dyrektor generalny – uruchamianie nowych produktów, uzgadnianie zakupu oraz leasingu nowych urządzeń technicznych, uzgadnianie zakupu licencji i nowych technologii, opracowywanie planów rozwojowych, rozliczanie działalności pionu oraz deklaracja potrzeb Kryteria oceny:  Sprawność realizacji kampanii reklamowych (zgodne z budżetem i harmonogramem),  Jakość oferowanych usług wyrażona wysoką konkurencyjnością na rynku (udział w rynku),  Wizerunek firmy. Wymogi co do obsady:  Wykształcenie wyższe  Doskonała znajomość zagadnień związanych z reklamą,  Znajomość technik wpływania na odbiorcę  Doświadczenie w kierowaniu projektami  Chęć ciągłego zdobywania wiedzy.

Opis stanowiska: dyrektor ds. Rozwoju

Materiały

Barokowe wyobrażenie czasu i przestrzeni oraz rozmyślania o słabości człowieka Problem przestrzeni i czasu. Antynomie. Refleksja o słabości i znikomości człowieka. Barokowe wyobrażenia czasu żywiły się tradycją antyczną. Czas związany z postacią rzymskiego boga Saturna, bywał wyobrażany jako skrzydlaty starzec z nakrytą głową, trzymający w prawej dłoni sierp, w lewej – węża kąsającego swój ogon. Z jednej strony dost...

"Świteź" - cechy romantyczne Jest typowo romantyczną balladą, zwiera bardzo dużo ważnych cech romantycznych; Wiara w sprawy uznawane za niedorzeczne przez oświecenie: świat bogiń i rusałek wodnych, zatopione miasta na dnie jeziora; Ważne miejsce natury - piękny jej opis w pierwszej części, rola kwiatów na końcu utworu, które mają zabijać a nie nieść przyjemność odpocz...

Streszczenie "Pieśni legionów polskich..." Józefa Wybickiego Józef Wybicki napisał tę pieśń w lipcu 1797 roku dla polskich żołnierzy - legionistów. Po trzecim rozbiorze Polski część uczestników powstania kościuszkowskiego uciekła za granicę. Józef Wybicki początkowo wyemigrował do Paryża i włączył się w działania mające na celu utworzenie polskiego wojska na obczyźnie. Od 1797 roku Wybicki kieruje propaga...

Sprawozdanie z przepływów pieniężnych: treść i rodzaje SPRAWOZDANIE Z PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH TREŚĆ Cash flow obrazuje wpływy i wydatki środków pieniężnych w toku dg podmiotu. Sporządzany na podstawie B i RZiS oraz informacji uzupełnia-jących do nich. Wzory cash flow nie są ściśle określone przepisami, jedy-nie te zamieszczane w prospektach emisyjnych reguluje rozporządzenie RM. Przepływy śro...

Program, twórcy i przykłady Awangardy Krakowskiej Grupa skupiona wokół Tadeusza Peipera i pisma \"Zwrotnica\"; należeli do niej Julian Przyboś, Jan Parandowski, Adam Ważyk; Głosili związek literatury z teraźniejszością, w odróżnieniu od futurystów, ale podobnie do futurystów ma współbrzmieć z nowoczesnością, cywilizacją, techniką i rozwojem miast (hasło 3*M: \"Miasto, Masa, Maszyna\" Tadeusz...

Skamander - grupa poetycka Była to grupa poetycka istniejąca od roku 1918 stanowiła zbiór silnych indywidualności poetyckich, złączonych wspólnotą myślenia poetyckiego i przyjaźnią. Ich programem była \"bezprogramowość\". W skład tej grupy wchodzili: Julian Tuwim, Jan Lechoń, Antoni Słonimski, Jarosław Iwaszkiewicz, Kazimierz Wierzyński oraz sympatyzująca ze Skamandrem Ma...

Dokładna interpretacja utworu "Pan Błyszczyński" Leśmiana \'\'Pan Błyszczyński\'\' Utwór zawiera opis ogrodu pana Błyszczyńskiego.sama zaś fantastyczna postać tytułowa zacytowanego poematunależy do wielkiej rodziny powołanych przez poetę wielkiej rodziny postaci o imionach \'\'znaczących\'\' i będących wyrazem jego słowotwórczej inwencji. Ich imiona akcentują jakąś zasadnniczą cechę, czy funkcję tych...

Miłość jako siła budująca czy niszcząca? 33. Miłość - siła budująca czy niszcząca? A właściwie to dlaczego od razu budująca albo niszcząca? Miłość jest zjawiskiem tak skomplikowanym, że nie można jej sprowadzać do roli czynnika \"budowlanego\". Proponuję zatem zastanowić się nieco bardziej ogólnie - poszukajmy jaką rolę odgrywa miłość w naszym życiu, oczywiście opierając się w czas...