Dyrektor ds. produkcji Przełożony: Dyrektor generalny Podwładni: Operatorzy DTP, Operatorzy kamer, Operatorzy dźwięku TV i Radia, Operatorzy oświetlenia, Specjalista ds. analizy badań marketingowych Zastępstwo: Dyrektor ds. rozwoju Cel stanowiska: Potrzebna jest osoba, która będzie nadzorować i koordynować proces produkcji. Zadania codzienne i powtarzalne: Planowanie produkcji wykresami Ghanta Realizacja planów produkcji (wydawanie poleceń podwładnym) Ewidencja produkcji przy pomocy wykresów Ghanta Przegląd prasy Przegląd korespondencji Odpowiadanie na korespondencję Ustalanie priorytetów w realizacji produkcji Planowanie zakupów materiałowych (czyli: kasety video, magnetofonowe, papier biurowy, przybory do pisania, kamery, specjalistyczne komputery do obróbki dźwięku i video przyrządy oświetleniowe, modelki, statyści itp.) za pomocą specjalnego programu komputerowego Ocena i wybór ofert na dostawy materiałowe Zamawianie materiałów przez telefon, faks, internet, osobę upoważnioną Potwierdzenie faktur na dostawy materiałowe Zapewnienie bezpiecznych warunków pracy poprzez przestrzeganie przepisów BHP i okresowe szkolenia BHP Zakup licencji i nowych technologii Zlecanie wyjazdów służbowych Szkolenie obligatoryjne pracowników Zadania sporadyczne: Wstrzymywanie produkcji Zatrudnianie i zwalnianie pracowników Ustalanie płac, nagród, premii Udzielanie urlopów Udzielanie kar i wyróżnień Zawieranie umów z osobami fizycznymi i podmiotami gospodarczymi do wysokości określonej przez dyrekcję Wydawanie upoważnień do podpisywania dokumentów obrotu materiałowego Uprawnienia: Osoba na tym stanowisku będzie mogła podpisywać faktury, odbierać zamówienia, zlecać pracę na zewnątrz firmy do kwoty 100.000 PLN. Zatrudniać pracowników w swoim dziale na wszelki rodzaj umowy ( o pracę, umowa-zlecenia, o dzieło itp.) Prezentować interesy firmy na zewnątrz we wszelkich urzędach państwowych, sądach Dokumenty wpływające: zlecenie produkcji od dyr. ds. Rozwoju; szczegóły dotyczące produktu od dyr. ds. Rozwoju; faktury z zewnątrz za kupno, wynajem materiałów; protokoły z przebiegu i zakończenia produkcji; Zamówienia na materiały niezbędne do realizacji projektów (materiały biurowe, nowy sprzęt itp.). zatwierdzony harmonogram i kosztorys realizacji reklamy; Dokumenty wychodzące: protokoły sprawozdawcze z działalności działu; zamówienia do drukarni, naświetlarni itp.; rozliczenia kosztów do Działu administracji; Współpraca z innymi stanowiskami: W sprawach produkcji konsultacje i uzgodnienia z dyr. Handlowym, dyr. Administracji, kier. Regionalnym; W sprawach personalnych konsultacje i uzgodnienia ze spec. ds. personalnych; Dyrektor ds. rozwoju – współpraca w zakresie ustalania technicznych możliwości wykonywania produktów, uzgadniania zakupu licencji i nowych technologii, wprowadzania systemów poprawy jakości produktów, uruchamiania nowych produktów. Kierownik. Produktu reklamy zewnętrznej– współpraca w zakresie ustalania technicznych możliwości wykonywania produktów. Kryteria oceny: terminy realizacji produktów, jakość produktów, organizacja pracy podwładnych. Wymogi co do obsady: Cechy przywódcze, autorytet wśród podwładnych,
Opis stanowiska: dyrektor ds. produkcji
Dyrektor ds. produkcji Przełożony: Dyrektor generalny Podwładni: Operatorzy DTP, Operatorzy kamer, Operatorzy dźwięku TV i Radia, Operatorzy oświetlenia, Specjalista ds. analizy badań marketingowych Zastępstwo: Dyrektor ds. rozwoju Cel stanowiska: Potrzebna jest osoba, która będzie nadzorować i koordynować proces produkcji. Zadania codzienne i powtarzalne: Planowanie produkcji wykresami Ghanta Realizacja planów produkcji (wydawanie poleceń podwładnym) Ewidencja produkcji przy pomocy wykresów Ghanta Przegląd prasy Przegląd korespondencji Odpowiadanie na korespondencję Ustalanie priorytetów w realizacji produkcji Planowanie zakupów materiałowych (czyli: kasety video, magnetofonowe, papier biurowy, przybory do pisania, kamery, specjalistyczne komputery do obróbki dźwięku i video przyrządy oświetleniowe, modelki, statyści itp.) za pomocą specjalnego programu komputerowego Ocena i wybór ofert na dostawy materiałowe Zamawianie materiałów przez telefon, faks, internet, osobę upoważnioną Potwierdzenie faktur na dostawy materiałowe Zapewnienie bezpiecznych warunków pracy poprzez przestrzeganie przepisów BHP i okresowe szkolenia BHP Zakup licencji i nowych technologii Zlecanie wyjazdów służbowych Szkolenie obligatoryjne pracowników Zadania sporadyczne: Wstrzymywanie produkcji Zatrudnianie i zwalnianie pracowników Ustalanie płac, nagród, premii Udzielanie urlopów Udzielanie kar i wyróżnień Zawieranie umów z osobami fizycznymi i podmiotami gospodarczymi do wysokości określonej przez dyrekcję Wydawanie upoważnień do podpisywania dokumentów obrotu materiałowego Uprawnienia: Osoba na tym stanowisku będzie mogła podpisywać faktury, odbierać zamówienia, zlecać pracę na zewnątrz firmy do kwoty 100.000 PLN. Zatrudniać pracowników w swoim dziale na wszelki rodzaj umowy ( o pracę, umowa-zlecenia, o dzieło itp.) Prezentować interesy firmy na zewnątrz we wszelkich urzędach państwowych, sądach Dokumenty wpływające: zlecenie produkcji od dyr. ds. Rozwoju; szczegóły dotyczące produktu od dyr. ds. Rozwoju; faktury z zewnątrz za kupno, wynajem materiałów; protokoły z przebiegu i zakończenia produkcji; Zamówienia na materiały niezbędne do realizacji projektów (materiały biurowe, nowy sprzęt itp.). zatwierdzony harmonogram i kosztorys realizacji reklamy; Dokumenty wychodzące: protokoły sprawozdawcze z działalności działu; zamówienia do drukarni, naświetlarni itp.; rozliczenia kosztów do Działu administracji; Współpraca z innymi stanowiskami: W sprawach produkcji konsultacje i uzgodnienia z dyr. Handlowym, dyr. Administracji, kier. Regionalnym; W sprawach personalnych konsultacje i uzgodnienia ze spec. ds. personalnych; Dyrektor ds. rozwoju – współpraca w zakresie ustalania technicznych możliwości wykonywania produktów, uzgadniania zakupu licencji i nowych technologii, wprowadzania systemów poprawy jakości produktów, uruchamiania nowych produktów. Kierownik. Produktu reklamy zewnętrznej– współpraca w zakresie ustalania technicznych możliwości wykonywania produktów. Kryteria oceny: terminy realizacji produktów, jakość produktów, organizacja pracy podwładnych. Wymogi co do obsady: Cechy przywódcze, autorytet wśród podwładnych,
Materiały
Struktura majątku - majątek trwały i obrotowy
1. MAJĄTEK TRWAŁY:
• WARTOŚCI NIEMATERIALNE I PRAWNE : WARTOŚĆ FIRMY, NABYTE PATENTY, KONCESJE, LICENCJE I INNE,
• RZECZOWY MAJĄTEK TRWAŁY: GRUNTY WŁASNE, BUDYNKI I BUDOWLE, URZĄDZENIA I MASZYNY, ŚRODKI TRANSPORTU, WYPOSAŻENIE, INWESTYCJE,
• FINANSOWY MA...
Wątki autobiograficzne w twórczości Mickiewicza
Ślady autobiograficzne odnaleźć możemy w większości utworów Adama Mickiewicza. Nadają one twórczości poety bardzo wyraźne znamiona osobiste. Autor często sięga po tematy dobrze mu znane, po swe radości i zmartwienia, odczucia i wspomnienia. Miejsca opisane w kolejnych dziełach znaczą szlak wędrówek ich autora po Europie.
Utworem, w którym doszu...
Elementy romantyczne w "Król Olszyn"
Ballada składa się z elementów realistycznych oraz fantastycznych. Te drugie to:
król Olszyn - twór wyobraźni ludowej, zły duch czyhający na podróżnych; jego matka i córki oraz przeżycia jadącego z ojcem chłopca będące swoistymi halucynacjami wskutek choroby. Dziecko czuje obecność króla Olszyn, jest nim przerażone, błaga ojca o ratunek.
W...
Artryzm "Iliady"
Artyzm „Iliady”
Epos opiewający „gniew Achilla” i jego tragiczne skutki ma swoje źródła w kulturze ludowej starożytnych Grekow. Badania nad kompozycją i artystycznymi walorami „lliady” przekreśliły zdecydowanie poglądy dawnych homerologów sugerujące, że „Iliada” jest zbiorem legend i mitów ze...
Menadżer - definicja, etyka
ETYKA MENEDŻERA I KIEROWANIA LUDŹM.
Słowem menedżer (ang. manager) określa się wszystkich, którzy kierują powierzonym sobie odcinkiem pra¬cy przy pomocy jakiejś grupy ludzi i podejmują decyzje o istotnym znaczeniu: dy¬rektorów, kierowników, koordynatorów, brygadzistów itp. (kadra kierownicza). Ze słowem tym kojarzy się więc decydowani...
Testowanie rynku za pośrednictwem telewizji kablowej - co to jest
Testowanie rynku za pośrednictwem telewizji kablowej to technika stosowana do badania efektywności reklamowania, kiedy reklamujący, w porozumieniu z ośrodkami telewizji kablowej i sklepami spożywczymi, pokazują reklamy losowo wybranym grupom ludzi, a następnie badają, czy ludzie ci są bardziej skłonni do kupowania reklamowanych produktów niż ci,...
Oblicze szlachty XVI wieku
OBLICZE SZLACHTY XVI WIEKU
“O POPRAWIE RZECZY POSPOLITEJ” FRYCZ-MODRZEWSKI
KSIĘGA I [o obyczajach]
Jest to traktat o uczciwości i rozumie, który ma wspomagać działanie każdego człowieka. Mówi też o sprawiedliwości; wszyscy są równi. Za najwyższą cnotę uznaje on rozum (humanista). Zlikwidowanie żebractwa przez przytułki. ...
Teoria hierarchii potrzeb Maslow’a
a) zachowanie ludzkie podzielił na utylitarne (motywowane, wyuczone, celowe, kontrolowane) i ekspresywne (bez celu, służące wyrażaniu siebie, niekontrolowane, względnie nie motywowane, lub przez motywację rozwoju)
b) hierarchia potrzeb – aby osiągnąć potrzebę wyższą trzeba zaspokoić niższe
- fizjologiczne
- bezpieczeństwa
- społeczne ...