Opis kierownika ds. Marketingu



Kierownik ds. Marketingu Przełożony: Dyrektor handlowy Podwładni:  asystent Zastępstwo: asystent Cel stanowiska: Głównym celem Kierownika ds. Marketingu jest koordynowanie prac wszystkich kierowników regionalnych i zbieranie informacji uzyskanych przez nich na przydzielonym im rynku oraz odpowiednia reakcja na te informacje. Poza tym ma on prowadzić odpowiednią politykę reklamową, która ma zapewniać odpowiednią znajomość naszej agencji w środowisku. Zadania codzienne i powtarzalne:  Zbieranie informacji od wszystkich Kierowników regionalnych  Wysyłanie ofert do kontrahentów  Prowadzenie ewidencji kontaktów z obecnymi i ewentualnymi kontrahentami  Prowadzenie korespondencji wstępnej (przed podpisaniem umowy) z ewentualnymi kontrahentami  Lektura prasy branżowej i codziennej  Nadzorowanie prac nad uaktualnianiem wirtyny WWW  Utrzymywanie kontaktów w środowisku  Prowadzenie polityki reklamowej agencji reklamowej zgodnej ze strategią reklamy  Składanie zamówień na reklamę agencji reklamowej Zadania sporadyczne:  Przygotowanie sprawozdań z realizowanej pracy  Przygotowanie strategii reklamy dla naszego przedsiębiorstwa  Zbieranie raportów miesięcznych od kierowników regionalnych  Przygotowanie budżetów reklamowych Uprawnienia:  Przygotowanie wstępnych propozycji finansowych uwzględnionych w ofertach  Składanie zamówień na reklamę w mediach Dokumenty wpływające:  Zapytania ofertowe wpływające od ewentualnych kontrahentów  Informacje o przetargach wpływające od ewentualnych kontrahentów  Zatwierdzone budżety na reklamę wpływające od Dyrektora Handlowego  Sprawozdania okresowe z realizowanej pracy od Kierowników regionalnych Dokumenty wychodzące:  Oferty wysyłane w reakcji na przysłane zapytania ofertowe bądź informacje o przetargach do przyszłych kontrahentów  Sprawozdania okresowe z realizowanej pracy przygotowane dla Dyrektora Handlowego  Zamówienia na reklamę agencji reklamowej w czasopismach branżowych, radiu i pozostałej prasie  Przygotowane budżety reklamowe do zatwierdzenia przez Dyrektora Handlowego Współpraca z innymi stanowiskami:  Dyrektor Handlowy w zakresie przygotowywania i ewentualnych korekt w budżetach reklamowych  Kierownicy Regionalni w zakresie przysyłania przez Kierowników Regionalnych informacji regularnie przez nich zdobywanych, jak również w zakresie kontroli raportów przez nich przysyłanych Kryteria oceny:  Liczba zawartych umów z nowymi kontrahentami  Obroty przedsiębiorstwa  Znajomość agencji w środowisku Wymogi co do obsady:  Wykształcenie wyższe  Umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi  Dobre umiejętności negocjacji  Doświadczenie w zakresie pracy w branży handlowej

Opis kierownika ds. Marketingu

Materiały

Prasa w życiu społecznym Lektura gazet cieszy się w Niemczech dużą popularnością. Pod względem ilości gazet na 1000 mieszkańców Niemcy plasują się na siódmym miejscu w Europie. 80% obywateli czyta gazetę codziennie, przeciętnie przez 30 min. Na rynku prasowym dominują dzienniki lokalne i regionalne. W dni powszednie ukazuje się 369 gazet z prawie 1580 wydaniami lokaln...

Definicja pojęć: humanizm, racjonalizm i irracjonalizm 18. Humanizm, racjonalizm i irracjonalizm wyjaśnij pojęcia; z jakimi epokami Ci się kojarzą, omów na przykładach. Humanizm - (z łac. \"humanitas\" - człowieczeństwo) prąd umysłowy Renesansu, który poniekąd poprzedził całą epoką, był jej zwiastunem, jej świtem. Waga tego pierwszego objawienia polegała przede wszystkim na uzmysłowieniu sobie wart...

Polska w programie "Partnerstwo dla Pokoju" Zainicjowany w styczniu 1994 roku program „Partnerstwo dla Pokoju” (PdP) nie wpełni odpowiadał strategicznym celom polskiej polityki bezpieczeństwa. Polska opinia publiczna przyjęła koncepcje PDP z dużym sceptycyzmem. Polska przystąpiła do programu z chwilą podpisania przez premiera Waldemara Pawlaka Dokumentu Ramowego 2 lutego...

Człowiek zniewolony na wybranych utworach Człowiek zniewolony - łagry sowieckie na przykładzie wybranych utworów literackich Aby mówić o zniewoleniu człowieka należy zdefiniować to pojęcie. Zniewolenie to utrata wolności, swobody, całkowita zależność od innych. Zagadnienie to może dotyczyć kilku sfer życia ludzkiego. Pierwszą z nich jest fizyczne ograniczenie tzn. uzależnienie czyjegoś...

Ironia, sceptyzym w twórczości Krasickiego Moralistyka, ironia i sceptycyzm to trzy czynniki bardzo często obecne w twórczości Ignacego Krasickiego. - Bajki, dzięki zawartemu morałowi lub puencie pozwalały na przekazanie wielu treści czytelnikowi, np.: \"Szczur i kot\" - piętnuje pychę i zarozumialstwo. \"Ptaszki w klatce\" - ukazuje tęsknotę za wolnością. \"Jagnię i wilcy\" ...

Zwolennicy reform "Powrotu posła" Zwolennicy reform Podkomorzy został przedstawiony jako godny naśladowania wzór cnót obywatelskich i rodzinnych. Nie poprzestaje na głoszeniu prore¬formatorskich poglądów, ale stara się wprowadzać je w życie na ile jest to możliwe. Przede wszystkim zadbał o odpowiednie wychowanie synów (por. koniec pierwszego aktu), z których żaden nie...

Polscy sarmaci - Jan Chryzostom Pasek i Wacław Potocki Jan Chryzostom Pasek, jeden z największych polskich twórców - sarmatów urodził się ok. roku 1636 na Mazowszu. Był wychowankiem kolegium jezuickiego w Rawie. Uczestniczył w wielu ważnych wydarzeniach historycznych tego okresu, służył m.in. pod Czarnieckim. W roku 1667 porzucił wojsko, ożenił się i zamieszkał na wsi w Krakowskiem. Miał bar...

"Lalka" jako powieść o kryzysie ideologii romantycznej i pozytywistycznej Uzasadnij, że „Lalka” B. Prusa jest powieścią o kryzysie dwóch ideologii: romantycznej i pozytywistycznej. „Lalka to powieść o trzech pokoleniach idealistów. Nie zapominajmy, że pierwotnie powieść miała nosić tytuł „Trzy pokolenia” i udowodnić tym samym bankructwo ideologii romantycznej i pozytywistycznej wobec ro...