Kierownik ds. Marketingu Przełożony: Dyrektor handlowy Podwładni: asystent Zastępstwo: asystent Cel stanowiska: Głównym celem Kierownika ds. Marketingu jest koordynowanie prac wszystkich kierowników regionalnych i zbieranie informacji uzyskanych przez nich na przydzielonym im rynku oraz odpowiednia reakcja na te informacje. Poza tym ma on prowadzić odpowiednią politykę reklamową, która ma zapewniać odpowiednią znajomość naszej agencji w środowisku. Zadania codzienne i powtarzalne: Zbieranie informacji od wszystkich Kierowników regionalnych Wysyłanie ofert do kontrahentów Prowadzenie ewidencji kontaktów z obecnymi i ewentualnymi kontrahentami Prowadzenie korespondencji wstępnej (przed podpisaniem umowy) z ewentualnymi kontrahentami Lektura prasy branżowej i codziennej Nadzorowanie prac nad uaktualnianiem wirtyny WWW Utrzymywanie kontaktów w środowisku Prowadzenie polityki reklamowej agencji reklamowej zgodnej ze strategią reklamy Składanie zamówień na reklamę agencji reklamowej Zadania sporadyczne: Przygotowanie sprawozdań z realizowanej pracy Przygotowanie strategii reklamy dla naszego przedsiębiorstwa Zbieranie raportów miesięcznych od kierowników regionalnych Przygotowanie budżetów reklamowych Uprawnienia: Przygotowanie wstępnych propozycji finansowych uwzględnionych w ofertach Składanie zamówień na reklamę w mediach Dokumenty wpływające: Zapytania ofertowe wpływające od ewentualnych kontrahentów Informacje o przetargach wpływające od ewentualnych kontrahentów Zatwierdzone budżety na reklamę wpływające od Dyrektora Handlowego Sprawozdania okresowe z realizowanej pracy od Kierowników regionalnych Dokumenty wychodzące: Oferty wysyłane w reakcji na przysłane zapytania ofertowe bądź informacje o przetargach do przyszłych kontrahentów Sprawozdania okresowe z realizowanej pracy przygotowane dla Dyrektora Handlowego Zamówienia na reklamę agencji reklamowej w czasopismach branżowych, radiu i pozostałej prasie Przygotowane budżety reklamowe do zatwierdzenia przez Dyrektora Handlowego Współpraca z innymi stanowiskami: Dyrektor Handlowy w zakresie przygotowywania i ewentualnych korekt w budżetach reklamowych Kierownicy Regionalni w zakresie przysyłania przez Kierowników Regionalnych informacji regularnie przez nich zdobywanych, jak również w zakresie kontroli raportów przez nich przysyłanych Kryteria oceny: Liczba zawartych umów z nowymi kontrahentami Obroty przedsiębiorstwa Znajomość agencji w środowisku Wymogi co do obsady: Wykształcenie wyższe Umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi Dobre umiejętności negocjacji Doświadczenie w zakresie pracy w branży handlowej
Opis kierownika ds. Marketingu
Kierownik ds. Marketingu Przełożony: Dyrektor handlowy Podwładni: asystent Zastępstwo: asystent Cel stanowiska: Głównym celem Kierownika ds. Marketingu jest koordynowanie prac wszystkich kierowników regionalnych i zbieranie informacji uzyskanych przez nich na przydzielonym im rynku oraz odpowiednia reakcja na te informacje. Poza tym ma on prowadzić odpowiednią politykę reklamową, która ma zapewniać odpowiednią znajomość naszej agencji w środowisku. Zadania codzienne i powtarzalne: Zbieranie informacji od wszystkich Kierowników regionalnych Wysyłanie ofert do kontrahentów Prowadzenie ewidencji kontaktów z obecnymi i ewentualnymi kontrahentami Prowadzenie korespondencji wstępnej (przed podpisaniem umowy) z ewentualnymi kontrahentami Lektura prasy branżowej i codziennej Nadzorowanie prac nad uaktualnianiem wirtyny WWW Utrzymywanie kontaktów w środowisku Prowadzenie polityki reklamowej agencji reklamowej zgodnej ze strategią reklamy Składanie zamówień na reklamę agencji reklamowej Zadania sporadyczne: Przygotowanie sprawozdań z realizowanej pracy Przygotowanie strategii reklamy dla naszego przedsiębiorstwa Zbieranie raportów miesięcznych od kierowników regionalnych Przygotowanie budżetów reklamowych Uprawnienia: Przygotowanie wstępnych propozycji finansowych uwzględnionych w ofertach Składanie zamówień na reklamę w mediach Dokumenty wpływające: Zapytania ofertowe wpływające od ewentualnych kontrahentów Informacje o przetargach wpływające od ewentualnych kontrahentów Zatwierdzone budżety na reklamę wpływające od Dyrektora Handlowego Sprawozdania okresowe z realizowanej pracy od Kierowników regionalnych Dokumenty wychodzące: Oferty wysyłane w reakcji na przysłane zapytania ofertowe bądź informacje o przetargach do przyszłych kontrahentów Sprawozdania okresowe z realizowanej pracy przygotowane dla Dyrektora Handlowego Zamówienia na reklamę agencji reklamowej w czasopismach branżowych, radiu i pozostałej prasie Przygotowane budżety reklamowe do zatwierdzenia przez Dyrektora Handlowego Współpraca z innymi stanowiskami: Dyrektor Handlowy w zakresie przygotowywania i ewentualnych korekt w budżetach reklamowych Kierownicy Regionalni w zakresie przysyłania przez Kierowników Regionalnych informacji regularnie przez nich zdobywanych, jak również w zakresie kontroli raportów przez nich przysyłanych Kryteria oceny: Liczba zawartych umów z nowymi kontrahentami Obroty przedsiębiorstwa Znajomość agencji w środowisku Wymogi co do obsady: Wykształcenie wyższe Umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi Dobre umiejętności negocjacji Doświadczenie w zakresie pracy w branży handlowej
Materiały
Prasa w życiu społecznym
Lektura gazet cieszy się w Niemczech dużą popularnością. Pod względem ilości gazet na 1000 mieszkańców Niemcy plasują się na siódmym miejscu w Europie. 80% obywateli czyta gazetę codziennie, przeciętnie przez 30 min. Na rynku prasowym dominują dzienniki lokalne i regionalne. W dni powszednie ukazuje się 369 gazet z prawie 1580 wydaniami lokaln...
Definicja pojęć: humanizm, racjonalizm i irracjonalizm
18. Humanizm, racjonalizm i irracjonalizm wyjaśnij pojęcia; z jakimi epokami Ci się kojarzą, omów na przykładach.
Humanizm - (z łac. \"humanitas\" - człowieczeństwo) prąd umysłowy Renesansu, który poniekąd poprzedził całą epoką, był jej zwiastunem, jej świtem. Waga tego pierwszego objawienia polegała przede wszystkim na uzmysłowieniu sobie wart...
Polska w programie "Partnerstwo dla Pokoju"
Zainicjowany w styczniu 1994 roku program „Partnerstwo dla Pokoju” (PdP) nie wpełni odpowiadał strategicznym celom polskiej polityki bezpieczeństwa. Polska opinia publiczna przyjęła koncepcje PDP z dużym sceptycyzmem. Polska przystąpiła do programu z chwilą podpisania przez premiera Waldemara Pawlaka Dokumentu Ramowego 2 lutego...
Człowiek zniewolony na wybranych utworach
Człowiek zniewolony - łagry sowieckie na przykładzie wybranych utworów literackich
Aby mówić o zniewoleniu człowieka należy zdefiniować to pojęcie. Zniewolenie to utrata wolności, swobody, całkowita zależność od innych. Zagadnienie to może dotyczyć kilku sfer życia ludzkiego. Pierwszą z nich jest fizyczne ograniczenie tzn. uzależnienie czyjegoś...
Ironia, sceptyzym w twórczości Krasickiego
Moralistyka, ironia i sceptycyzm to trzy czynniki bardzo często obecne w twórczości Ignacego Krasickiego.
- Bajki, dzięki zawartemu morałowi lub puencie pozwalały na przekazanie wielu treści czytelnikowi, np.:
\"Szczur i kot\" - piętnuje pychę i zarozumialstwo.
\"Ptaszki w klatce\" - ukazuje tęsknotę za wolnością.
\"Jagnię i wilcy\" ...
Zwolennicy reform "Powrotu posła"
Zwolennicy reform
Podkomorzy został przedstawiony jako godny naśladowania wzór cnót obywatelskich i rodzinnych. Nie poprzestaje na głoszeniu prore¬formatorskich poglądów, ale stara się wprowadzać je w życie na ile jest to możliwe. Przede wszystkim zadbał o odpowiednie wychowanie synów (por. koniec pierwszego aktu), z których żaden nie...
Polscy sarmaci - Jan Chryzostom Pasek i Wacław Potocki
Jan Chryzostom Pasek, jeden z największych polskich twórców - sarmatów urodził
się ok. roku 1636 na Mazowszu. Był wychowankiem kolegium jezuickiego w Rawie.
Uczestniczył w wielu ważnych wydarzeniach historycznych tego okresu, służył
m.in. pod Czarnieckim. W roku 1667 porzucił wojsko, ożenił się i zamieszkał na
wsi w Krakowskiem. Miał bar...
"Lalka" jako powieść o kryzysie ideologii romantycznej i pozytywistycznej
Uzasadnij, że „Lalka” B. Prusa jest powieścią o kryzysie dwóch ideologii: romantycznej i pozytywistycznej.
„Lalka to powieść o trzech pokoleniach idealistów. Nie zapominajmy, że pierwotnie powieść miała nosić tytuł „Trzy pokolenia” i udowodnić tym samym bankructwo ideologii romantycznej i pozytywistycznej wobec ro...