Cele i rodzaje aktywizacji sprzedaży Najbardziej dynamicznie rozwijającą się dziś częścią marketingu jest aktywizacja sprzedaży produktów. Zadaniem jej jest informowanie, przekonywanie i skłanianie nabywcy do kupna produktu oraz wspieranie procesów sprzedaży. Stanowi ona podstawową formę komunikacji marketingowej. Celem aktywizacji sprzedaży jest zwiększenie popytu, stawianie czoła konkurencji, usprawnianie produkcji i dystrybucji. Działania związane z aktywizacją sprzedaży należy kierować nie do wszystkich i nie do przypadkowego nabywcy, ale do potencjalnych i taktycznych nabywców produktu. Jest ona wtedy bardziej efektywna. Istnieją dwie strategie aktywizacji sprzedaży: strategia push (pchać) polega na wykorzystaniu pośredników w aktywizacji, ma zastosowanie do produktów powszechnego użytku, strategia pull (wciągać) polega na bezpośrednim oddziaływaniu producenta na nabywa.; ma zastosowanie do produktów okresowego i rzadkiego zakupu z wyrobionymi markami. Aktywizacja sprzedaży ma miejsce przy każdym kontakcie nabywcy z producentem i dystrybutorem. Na aktywizację sprzedaży składa się: - reklama, - opakowanie, - promocja sprzedaży, - kształtowanie renomy, - sprzedaż osobista.
Aktywizacja sprzedaży produktów
Cele i rodzaje aktywizacji sprzedaży Najbardziej dynamicznie rozwijającą się dziś częścią marketingu jest aktywizacja sprzedaży produktów. Zadaniem jej jest informowanie, przekonywanie i skłanianie nabywcy do kupna produktu oraz wspieranie procesów sprzedaży. Stanowi ona podstawową formę komunikacji marketingowej. Celem aktywizacji sprzedaży jest zwiększenie popytu, stawianie czoła konkurencji, usprawnianie produkcji i dystrybucji. Działania związane z aktywizacją sprzedaży należy kierować nie do wszystkich i nie do przypadkowego nabywcy, ale do potencjalnych i taktycznych nabywców produktu. Jest ona wtedy bardziej efektywna. Istnieją dwie strategie aktywizacji sprzedaży: strategia push (pchać) polega na wykorzystaniu pośredników w aktywizacji, ma zastosowanie do produktów powszechnego użytku, strategia pull (wciągać) polega na bezpośrednim oddziaływaniu producenta na nabywa.; ma zastosowanie do produktów okresowego i rzadkiego zakupu z wyrobionymi markami. Aktywizacja sprzedaży ma miejsce przy każdym kontakcie nabywcy z producentem i dystrybutorem. Na aktywizację sprzedaży składa się: - reklama, - opakowanie, - promocja sprzedaży, - kształtowanie renomy, - sprzedaż osobista.
Materiały
Rodzina w "Chłopach" Reymonta
Czym jest rodzina w „Chłopach” Reymonta ? Rodzina jest to grupa ludzi walczących o kawałek ziemi. Każdy chce uszczknąć coś dla siebie, by samemu mieć jak najwięcej, a innym nie dać.
Dzieci, gdy tylko rodzice zapiszą im swoją ziemię, wysyłają ich na żebry, wypominają każdy kęs jedzenia i zabierają miejsce do spania.
„i łóżko m...
Literatura i jej założenia programowe w epoce pozytywizmu
PLAN:
Wstęp:
Literatura i jej założenia programowe w epoce pozytywizmu.
Poruszane problemy:
1. Manifesty programowe Młodej Polski w obliczu trwającej epoki pozytywizmu.
Pierwsze programy nowej koncepcji sztuki.
Koncepcja sztuki i artysty.
Sprzeciw wobec utylitaryzmu literatury.
rozważane teksty: \"Confiteor\...
Człowiek a pokusy w oświeceniu
Człowiek a świat pokus
Od zarania dziejów, od czasu kiedy istnieje ludzkość, człowiek napotyka na swojej drodze różnorodne pokusy. Stanowią one nierozłączną część naszego życia, tak samo jak życie i śmierć. Jaki wpływ mają na nas? Czy i w jaki sposób są w stanie zmienić nasze życie?
Pokusy, jakie napotykamy na swojej drodze, mają różną...
Wskaźniki obrotowości - wyjaśnienie
Wskaźniki obrotowości
Długość cyklu produkcyjnego, albo inaczej cykl obrotu od momentu powstania zapasów, - do okresu regulowania zobowiązań – ta różnica opisuje nam cały cykl obrotu kapitału.
Ogólny wskaźnik obrotowości kapitału – informuje nas, w jakim stopniu nasze aktywa służą zwiększaniu obrotów, sprzedaży.
II – wskaź...
Wątki biblijne, stylizacje gatunkowe, wyrażenia i zwroty biblijne
Biblia może być wzorem :
- myśli moralno-religijnej i filozoficznej - kontynuowanej, rozwijanej lub podejmowanej w ujęciu polemicznym;
- wzorów osobowych;
- wątków i motywów fabularnych;
- symboliki, metaforyki, frazeologii i rytmiki;
- stylizacji gatunkowych.
Wątki biblijne - powtarzają się wielokrotnie w literzturze i sztuce:...
Mitologiczne związki frazeologiczne
węzeł gordyjski - trudny problem
puszka Pandory - źródło nieszczęść
nić Adrianny - nieoczekiwana pomoc
syzyfowa praca - bezsensowny, daremny trud
stajnia Augiasza- nieład, bałagan
pięta Achillesa - słaby punkt
róg Amaltei - dobrobyt, obfitość
beczka Donoid - niekońcy się bezsensowny trud
prace Herkulesa - ogrom pracy
olimpijski spokój- ...
Komunikacja ludzka - schemat
Temat: Język środkiem komunikacji międzyludzkiej .
Język naturalny
To system znaków dźwiękowych , który powstał drogą naturalnego rozwoju , który służy społeczności ludzkiej do porozumiewania się .
Język sztuczny
To np. esperanto , notacja matematyczno logiczna .
System
Kod języka , zbiór wyrazów i reguł ich łączenia w większe całości ( ...
Zalety i wady GATT/WTO
Zalety GATT/WTO
rozwój handlu międzynarodowego
redukcja wszelkich barier
liberalizacja handlu
hamowanie tendencji protekcjonistycznych
Wady GATT/WTO
niemoc organizacji wobec łamania zasad GATT przez państwa członkowskie
negocjacje w ramach GATT nie dotyczyły wszystkich artykułów i grup towarowych
nie uwzględniał potrzeb krajów słabo r...