Cele i rodzaje aktywizacji sprzedaży Najbardziej dynamicznie rozwijającą się dziś częścią marketingu jest aktywizacja sprzedaży produktów. Zadaniem jej jest informowanie, przekonywanie i skłanianie nabywcy do kupna produktu oraz wspieranie procesów sprzedaży. Stanowi ona podstawową formę komunikacji marketingowej. Celem aktywizacji sprzedaży jest zwiększenie popytu, stawianie czoła konkurencji, usprawnianie produkcji i dystrybucji. Działania związane z aktywizacją sprzedaży należy kierować nie do wszystkich i nie do przypadkowego nabywcy, ale do potencjalnych i taktycznych nabywców produktu. Jest ona wtedy bardziej efektywna. Istnieją dwie strategie aktywizacji sprzedaży: strategia push (pchać) polega na wykorzystaniu pośredników w aktywizacji, ma zastosowanie do produktów powszechnego użytku, strategia pull (wciągać) polega na bezpośrednim oddziaływaniu producenta na nabywa.; ma zastosowanie do produktów okresowego i rzadkiego zakupu z wyrobionymi markami. Aktywizacja sprzedaży ma miejsce przy każdym kontakcie nabywcy z producentem i dystrybutorem. Na aktywizację sprzedaży składa się: - reklama, - opakowanie, - promocja sprzedaży, - kształtowanie renomy, - sprzedaż osobista.
Aktywizacja sprzedaży produktów
Cele i rodzaje aktywizacji sprzedaży Najbardziej dynamicznie rozwijającą się dziś częścią marketingu jest aktywizacja sprzedaży produktów. Zadaniem jej jest informowanie, przekonywanie i skłanianie nabywcy do kupna produktu oraz wspieranie procesów sprzedaży. Stanowi ona podstawową formę komunikacji marketingowej. Celem aktywizacji sprzedaży jest zwiększenie popytu, stawianie czoła konkurencji, usprawnianie produkcji i dystrybucji. Działania związane z aktywizacją sprzedaży należy kierować nie do wszystkich i nie do przypadkowego nabywcy, ale do potencjalnych i taktycznych nabywców produktu. Jest ona wtedy bardziej efektywna. Istnieją dwie strategie aktywizacji sprzedaży: strategia push (pchać) polega na wykorzystaniu pośredników w aktywizacji, ma zastosowanie do produktów powszechnego użytku, strategia pull (wciągać) polega na bezpośrednim oddziaływaniu producenta na nabywa.; ma zastosowanie do produktów okresowego i rzadkiego zakupu z wyrobionymi markami. Aktywizacja sprzedaży ma miejsce przy każdym kontakcie nabywcy z producentem i dystrybutorem. Na aktywizację sprzedaży składa się: - reklama, - opakowanie, - promocja sprzedaży, - kształtowanie renomy, - sprzedaż osobista.
Materiały
III pieśń chóru z "Odprawy posłów greckich"
Naśladownictwo poezji greckiej w III pieśni chóru z “Odprawy…\"
Kochanowski stosując stylizację w obrębie formy wewnętrznej budując “Odprawę…\" w postaci tragedii greckiej, dokonał osobliwego eksperymentu nad jej formą zewnętrzną językowo - wierszową. W epizodach mianowicie i w pieśni , chóru “0 białoskrzydła mo...
Milość w IV cz Dziadów
Kompozycja : zachowana zasada trzech jedności, akcja trwa trzy godziny odmierzane przez gasnące świece w noc zaduszek. Mamy godziny miłości, rozpaczy i przestrogi. Akcja dzieje się na plebanii, gdzie pojawia się pustelnik, Gustaw, dawny uczeń księdza. Opowiada o swym cierpieniu - jego ukochana poślubiła innego, bogatszego. Monologi bohatera mają...
Literatura i jej założenia programowe w epoce pozytywizmu
PLAN:
Wstęp:
Literatura i jej założenia programowe w epoce pozytywizmu.
Poruszane problemy:
1. Manifesty programowe Młodej Polski w obliczu trwającej epoki pozytywizmu.
Pierwsze programy nowej koncepcji sztuki.
Koncepcja sztuki i artysty.
Sprzeciw wobec utylitaryzmu literatury.
rozważane teksty: \"Confiteor\...
Co to jest poemat ?
Poemat – wieloczęściowy duży utwór wierszem, epicki lub liryczny, jak np. „Iliada”, „Odyseja”, „Transakcja wojny chocimskiej”.
Hasła związane z literaturą współczesną
HASŁA ZWIĄZANE Z EPOKĄ
AKCJA
Akcja to ciąg zdarzeń dający się wyodrębnić w fabule dzieła literackiego(dramatu, opowiadania, powieści, poematu epickiego), pozostających ze sobą w związku przyczynowo - skutkowym i stanowiacych rezultat celowego postępowania postaci literackich. Akcji przeciwstawia się kontrakcję -równoległy, lecz zmierza...
Transakcje handlu zagranicznego - formy zabezpieczeń
Formy zabezpieczeń w transakcjach handlu zagranicznego.
Współdziałające strony realizujące kontrakt handlowy mogą korzystać z następujących form zabezpieczeń:
1. instytucjonalne (ochrona prawna oraz instytucje odpowiedzialne za egzekwowanie prawa, przepisy wewnętrzne),
2. wywiadownie gospodarcze – udzielają informacji w zakresie:
- p...
Czy zwycięstwo może mniej znaczyć niż klęska - Antygona
Akcja \"Antygony\" rozpoczyna się po walce między synami Edypa o władzę w Tebach. Ponieważ obaj synowie polegli, władcą Teb został Kreon. Swoje panowanie rozpoczął od zakazu pogrzebania zdrajcy Polinejkesa, który sprowadził na Teby obce wojska.
Każdy, kto złamie zakaz zostanie ukarany śmiercią. Córka Edypa - Antygona własnymi
rękami, wbrew wol...
Oda - wyjaśnienie pojęcia
ODA - utwór wierszowany o charakterze pochwalno-panegirycznym o patetycznym stylu; opiewa wybitną osobistość, wydarzenie, instytucje lub idee; szczególnie eksponowane miejsce zajmowała oda w literaturze klasycystycznej; oda klasycystyczna to utwory okolicznościowe, opiewały doniosłe wydarzenia i czyny wybitnych osobistości, charakterystyczne dla...